уторак, 30. август 2011.

Početna


Pedagoške, estetske, bezbedne,  trajne



U pedagoškoj literaturi se najčešće pominju pedagoški, higijensko-zdravstveni i estetski zahtevi koje treba da ispunjava dobra igračka.


S ponosom možemo da istaknemo da naše drvene slagalice imena, ili popularnije - Wooden Puzzle Name - zadovoljavaju sve ove kriterijume.


Deca na raznim uzrastima rado koriste ovu igračku, na način koji je primeren njihovim uzrasnim mogućnostima. Igračka podstiče razvoj fine motorike, može da se preobražava i stalno budi radoznalost, maštu i stvaralaštvo, dobro raspoloženje i saradnju.


Izrađena od kvalitetnog drveta, nema oštrih ivica ili metalnih delova koji mogu povrediti dete tokom igre. Boje su ekološke i ne ugrožavaju zdravlje deteta.




Sve na svetu ima ime on PhotoPeach

4 коментара:

  1. Sjajna stvar.. Trebalo bi deci ugasiti struju na par sati, dati im ovakve igracke u ruke, da se i mi sa njima podsetimo kako je to bilo kada smo mi bili mali..
    uz igru, raznolikost boja naucice vrlo brzo da citaju i pisu..
    svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  2. Imamo u potpunosti isto mišljenje Tatjana. Hvala ti mnogo na ovom komentaru.

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo simpaticno i neobicno. Podseca na igracke kojima su se nase bake igrale s nama, a koje je tesko naci, a koje meni iskreno nedostaju u igri sa mojim detetom. Pre svega prirodan materijal, s druge strane mastovit, edukativan.

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi je drago mi je što Vam se dopadaju naše igračke.
    Pozivam Vas da prošetate Zmaj Jovinom ulicom u Novom Sadu i pogledate igračke kako izgledaju na našem štandu.
    Čekamo Vas i radujemo se susretu sa Vama - svakog dana od 11 do 22 časa (osim nedelje).
    Srdačno Vas pozdravljam.

    ОдговориИзбриши